Busrgok 5 ay 7 gunluk ozelikle 5 aya grince byle oldu gece sallama durunca uyaniyo yorukdum artik varmi oneri hamakta uyutup besigine koyuyorum
Poyrazimmm Busrgok alıştırmışsin ondan zmnla azaltarak yeni sisteme gecmelisin mecbur ağlayacak ama 1 hftada çözersin biraz sabır
Uffsananebeslk Busrgok Sallayarak uyutma canım. Yatağa yatır yanında ellerini tut uyu. Bu sekilde alışır
Nrgngr Busrgok atak haftası olabilir mi benimki de o dönemler atak haftasindaysa aynı oluyorduk gece kaç kere oturarak uyurdum bir yandan onu sallardm başka bir huzursuzluğu var mı sadece sallama mevzusu mu
DilekGunes Busrgok benimki ağlamıyor gözlerini açıyor direk ama benimki yüzünden dolayı mecbur sağladım egzama vardır kaşınıyordu
Nrgngr Uffsananebeslk ben kaç kere denedim ağlayarak kendinden geçiyor akışına bıraktım nasıl istiyorsa öyle olsun dedim alistabikirsw ne ala ama ben beceremedim 😬
Uffsananebeslk Nrgngr Kız bende yapamıyordum kv yaptı😂 ama simdi ben kucağıma alıyorum yatırıyorum kucağımda, ninni açıyorum emziğini veriyorum çok yavaş piş piş yapıp uyutuyorum bir de öyle dene istersen
Nrgngr Uffsananebeslk denedim ama olmadı işte meme de de uyumuyor mayisiyor ama illaki sallama isteği oluyor hafif de olsa gece de çok kalkıyor mesela meme verme diyorlar vermiyorum bu sefer ağlıyor uyumuyor saldm ya ben diğer arkadaşlar yaparlar inşallah ama bizde olmuyor elini tutmak yanına yatmak pispis felan etki etmiyor 🥴
Busrgok Ikizoglusannesi06 hama yatak odama girmiyo kapidan koltuk var mecnur icerde hamakda yyutup besige allikyorum
Uffsananebeslk Nrgngr Ayına göre biraz yoğurt verilebilir , emziren anneler papatya çayı tüketse faydası olabilir tabi doktora sormak lazım önce içebiliyorlar mı diye. Onlar etkili oluyor uykuya dalmasında
Nrgngr Uffsananebeslk uykuya dalmada sorun yok ayağımda iki salliyim uyur hemen ama alıştı herhalde ilk 3 ay gazliydi zaten mecbur kaldım yoksa hiç sallamak istemezdim kucağımda sallamayı felan deniyorum yok yani illa ayak olacak alışkanlıklar da zor bırakılıyor şimdilik böyle gitsin bakalım büyüdükçe bırakacaktır herhalde bilemiyorum 😆
Erva23- Aynı dert bende de var 5 ay 17 günlük bıraktığım an gözlerini açıyor. 10 temmuzda uyku eğitimine başlayacağım. Olmuyor böyle
Nrgngr Uffsananebeslk maalesef onu da denedim 😂😂her şeyi denemeye çalıştım olmayinca olmuyor denekki onu anladım 😅
DilekGunes Busrgok bana şimd alerji diyorlar gittim çocuk doktoru süt alerjisi dedi alerji doktoru çikolata 🍫 dedi anlamadım başka doktora gideceğim
gececimon Busrgok sallanmaya alışmış maalesef, misal her sallama da 1 saat sallıyorsanız bunu her gün 10 dk önceden bırakarak bir kaç gün boyunca azalta azalta sallamanız gerekir Nisa ilk gün 50dk, ikinci gün 40dk gibi