Sevgimelegim Simdi resim yukluyorum, sorun cektigim sut 70 cc cikti ama sut saklama posetine aktardigimda sonuc 150 cc gozukuyor? Bu nasil oluyor anlamis degilim birisi beni lutfen aydinlatsin mantigim almiyor 😒 ben mi yanlis anliyorum poset olayini 😁🤦♀️ [url=https://hizliresim.com/vaGWmz][img]https://i.hizliresim.com/vaGWmz.jpg[/img][/url]
Drny Sevgimelegim poşetin ayakta kalmasını saglayan kısım içeri göçük olduğu için iç hacim daralıyo o yüzden çok görünüyo 😊
Ironsides Sevgimelegim bende de oluyodu posetle oynayinca icine iyice doluyodu geciyodu ayni oluyodu yani😂😂😂😂😂😂😂
Drny Sevgimelegim süt saganlara moral amaçlı heralde 😂🤪 poşetin dik durabilmesi içindir. Yatay koyunca akma vs olmasın diye
Eylullmomss Ayy bende kızım yoğun bakımdayken öyle tereddütte kalıyordum😁 Allaha şükürler olsun ki artık süt sagmiyorum 🙏
Sevgimelegim Eylullmomss Yani sadece poset yaniltiyor oylemic🤦♀️ Allahim bunu yapani oldurmek lazim annelerin sevinciyle oynuyor resmen 😁 Cok grcmis olsun neyi vardi bebeginizin
Sevgimelegim Drny bende bi gozlerim faltasi oldu dedim ahaa ondsn mi acaba bazilari sutumu cektim 150-170 cc cikti diyordu ki dedim 🤦♀️ Sonra isde sen hayallerimi maf ettin yikdin benk
Eylullmomss Sevgimelegim aynen bizimle oynuyorlar kursağımızda kaliyo sevincimiz 😁 doğarken kakasini yediği için solunum sıkıntısı olmuştu 7 gün kaldık şükür çıktık ordan🙏
Fatma-asya Hhahhaha yalnız değilmişim bunu bende merak ediyordum hep ilk şişenin yanlış ölçtüğünü düşünmüştüm hatta 😂