TahtaSunta bizimde ayni ya dunden beri cok huzursuz ates ishal hic belirti yok oyle ama benimde aklima dis geldi herseyi agzina atio kasimaya calisio dun gece mama vereym dedm uyandi bi aglamaya basladi 4,5 aylikken 3 gece ates olmustu agzina degdirmiodu biberonu ordan suphelendim ama sonra yedi ek gida da sknti cekiyorum pek yemek istemio yada mamadan dolayi acikmio mu sicak mi etkilio dis mi valla hangisinden bilemedim.doktorumuz 4,5 aylikken dis jelleri hikaye falan demisti bi tanidigimizda tetagil onermisti ama henuz almadan gecmisti kizimin