Merhaba bebeğim 5 aylık emzik kullanmasını istiyorum elini sürekli ağzında ve uyuturken uykuya geçişi kolay olur diye düşünüyorum 5 aylık bebeği emziğe alıştırabilen var mı?
Bu arada aventin emziğini kullanıyor ağzında tutuyor emiyor ama 20 sn sonra falan ağzından atıyor