Momyyyyy Yenidoğan döneminde bile bu kadar çok kusmuyodu napıcağımı şaşırdım midesinde hiç bişey kalmıyor var mı yaşayan
Aydanur24 Bizde 5 Ken kusuyorduk 6. Ayda geçti . Ben neler denedim kusmamasi için derseniz mamayı değiştirdim bir ara kıvam arttırıcı var onu aldım ama gözlemlerim kimyasal olduğunu gösterdi bende bıraktım zamanla geçti