Merhaba anneler sol göğsümde bugün bir hassasiyet vardı ucunda bebeğim emerken acıyordu biraz . Bi kaç saat öncesinde de tamamen şişti taş gibi oldu . Ucuna baktığımda da beyaz böyle küçük iltihap gibi bişey var. Önce sıcak arkasından soğuk pres yaptım. Kremle ovaladm ama hala geçmiyor. Eşimde bu gece çalışıyor. Yapabileceğim önerisi olan var mı??