kızlar selam evimde termosifon var, 65lt kullanıyodum geçen gün bozuldu 80lt aldım,önceki termosifonu eko moda aldığımda 60derecede duruyodu,bu yeni tormosifon eko modda 30derecede duruyo bi sorun mu var bilemdm sizde nasıl hangi modda kullanıyorsunuz bilen yazabilirmi