Kadriye_42osmanim Oğlum 6 ay 10 günlük 3 kere adet oldum bazıları doğum yaptıktan sonra bir sene olmadım ben dio sizce normal mi?
Hohomoromu Kadriye_42osmanim Vallla hi 7 ay oldu hala olmadım ilk bebegımde ameliyattan sonra 4. Ayda olmustum 2. Bebegim 7 aylık hala olmadım 😣
Minikerkegim Kadriye_42osmanim ben daha kırkım çıkmamıştı 31. Günde adet oldum dört ay oldu doğum yapalı dört kez regl oldum sadece bir kaç gün oynama oluyor. Normal tabiki herkesin hormonu farklı çalışıyor
MuhammedAmine Kadriye_42osmanim ben 1 ay sonra oldum oğlum 10 aylık 9 kez düzenli adet gördüm sezaryen Doğum yaptım bende 😊 bünye meselesi 1 seneye kadar normal diyor doktorlar
elifzeze Kadriye_42osmanim ben tamı tamına 14 ay sonra oldum ve 5 aydır da cok sukur düzenli bi şekilde oluyorum her ay