Sulebaydir Merhaba herkese bebegim 2.5 yaşında geceleri beşiginde ayaklarini havaya kaldırıp vuruyor bunu sürekli tekrarliyor uyku halinde önceden de yapıyordu ama bu ara fazla yapmaya başladı sebebi ney olabilir bilgisi olan varmi ?
Glsn00 @Sulebaydir Benim bebegim 11 aylık gece aynı şekilde yapıyor takip ettim ya üzerini açmak için yada üstü açık olsa bile battaniyeyi uzaklaştırmak için yapıyor sıcak olunca birde kendine uyumak için rahat pozisyon ararken çok yapiyor pat pat vuruyor ama uyuyor o sırada belki sizin bebekte o yüzden yapiyordur.
Mink-hyt Bizde de vardı hep hala var ya tuvaleti varsa ya da emmek istiyorsa yani uykuya devam edebilmek için diye düşünüyorum