omerbebek Kızlar derin dondurucu kullanıp marka tavsiye eden etmeyen varsa yazabilir mi lütfen. Çekmece tipi mi sandık tipi mi hangısı kullanışlı hangisi uzun ömürlü tasarruflu vs
Aysegul93 omerbebek profilo çekmeceli kullanıyorum gayet memnunum 3 sene oldu. Elektrik olarak fazla bir harcama olmuyor
Asyaveannesi04 omerbebek sandık tipi aşırı kullanışsız en alttan birşey alacağınız zaman hepsini çıkarmak zorunda kalıyorsunuz, çekmeceli kullanıyor annemler de yeni aldı, benimki de öyle arçelik kesinlikle
tineanigra omerbebek Profilo çekmeceli kullanıyorum annemde de Şenocak çekmeceli var ikimiz de memnunuz
Babykaraniko Bende Alicam inşallah çekmece tipi olanlar daha kullanışlı oluyor hem yerden daha tasarruf oluyor çevremdeki herkes Arçelik kullanıyor çok memnunlar bende Arçelik alacağım
Smsrs omerbebek Uğur 5 çekmeceli var memnunum etleri sebzeleri ayrı yere koyuyorum şoklama yeride var su falan acil lazım olunca kolaylık oluyor. Haznesi vs geniş sandık tipi bilmiyorum pek kullanışlı gelmiyor. Aynı üründen annemde de var 4 senedir kullanıyor memnun bu arada nerde oturuyorsunuz kendi mağazasında defolu vs satılıyor diye duydum daha uyguna