Anneler burda defalarca post açtım ek gıda hakkında simdi bende deneyimleyip başarılı sonuc aldığım bi deneyimimizi yazıcam.Oğlum 17 aylık 6 aylıktan beri red sorunuyla savasıyorum yemiyor memeye asırı düskün bi bebekti basta memeyi azalttım doktorum tamamen kesmemi önerdi ama ben kıyamadım bi anda yemeye alısmadan memesiz kalmasına uykudan uykuya veriyorum.Bebeğim asla yumurta peynir türü yoğurt yemeyen bi bebekti bende kahvaltısında krebine ceviz peynir yumurta ruseym ne buldumsa yemediği sey katarak pisirdim yesede yemesede her gün sundum bunları cünkü et tavuk balıkta yemiyor proteinden fakir besleniyordu krebide tek yemiyordu wefoodun karadut özünü üzerine dökerek yedirdim öyle öyle alıstı bir instagram sayfasında görmüştüm bebeklerin tat tomurcukları bu sekilde alısıyormus yemediği ürünlere ve sonuc bebeğim suan yumurtayı yiyor peyniri de az az yiyor en önemlisi yoğurt yemeye basladı ben yemiyor ac kalıyor diye kıyamayıp sevdiği makarna pilavı sunuyordum aç kalmasın diye ama gercekten istikrarlı olmak lazımmıs umarım benim gibi care arayan bi anneye faydalı olmusumdur.Sulu yemek hala yemiyor asla zorlamıyorum sevmediği sebzeleri köfte yada mücver seklinde sunuyorum zamanla sulu yemeğe çorbalarada alısıcak insallah🌸