cihangirmom Bebeğim 27 günlük hem emziriyorum hem mama veriyorum günde tek sefer kaka yapıyordu dün hiç yapmadı :( hipp kullanıyordum dün bebelac gold aldım. Ne yapacağımı şaşırdım bu duruma bi çözümü önerisi olan
cihangirmom tomvejerry çişinde sorun yok maasallah da kakasını çok dert ediyorum kendime bu yüzden mamasını değiştirdim vallahi içim rahatladı çok teşekkür ederim
Vina3 Benim kızım haftada bir yapıyor dr lar normal diyor. Bizde mama meme gidiyorduk meme artık yok tamamen mamayla ilerliyoruz. Bazen 1 haftada da yapamıyor çok huysuz olursa sabunla uyarıyorum
cihangirmom Vina3 ay canım ya valla bilmeyince insan bende öyle canım sıkılıyor her gaz çıktığında bakıyorum zaten gazda zor çıkıyor Allah yardım etsin yavrulara
cihangirmom Egenim Sagolasın canımm için Rahatladı valla yoksa bu mamayı da değiştirsem diye düşünüyordum
Vina3 cihangirmom mama markası işini ben bir türlü çözemedim. Bana yarayan başkasına yarayamayabiliyor. Kaka meselesine hiç takılma 🌸