Kızlar merhaba, 3 ay 16 günlük kızım var. Yaklaşık 1 haftadır gözünde çapaklanma var anne sütü damlatıp siliyorum pamukla temizliyorum ama kaç gündür geçmiyor hergün tekrarlıyor. Bugünde gözü iyice kızarmış küçülmüş ve sarı akıntı var. Ne yapmam lazım doktora mı götürmeliyim temizlemeye devam mı edeyim. İnternette çayla silin falan yazıyor. Çok panik yaptım acaba enfeksiyon mu kaptı