Kızlar merhaba, 9 ay 15 günlük bebeğimin kan sonuçları için doktor dönüş yaptı da hemoglobin değeri düşük dedi, Akdeniz anemisi taşıyıcılığına benziyor tablo dedi, eşimin annesi taşıyıcı sanırım tam emin değilim daha önceden bahsi hiç geçmedi evlenmeden önce verilen kanda da bi uyarı almadık bu konuyla ilgili, var mı bilgisi olan biraz panik oldum sanırım ben demir eksikliği filan çıkar diye bekliyordum Akdeniz anemisi dendi bilgisi olanların fikrine ihtiyacım var 😞