Selaaaam güzel anneler,
Bebişlerinizin ayı ve gelişimleri ne durumda 🥰
Önce ben başlayım;
Benim oğlan tam 3 ay 18 günlük. Biraz uykuya kafa atan, direnen bir yapısı var uyku konusunda biraz gelişmedik gibi. Umarım bizde bu yolda ilerleme kaydedebiliriz 🤭
Diş dönemindeyiz biraz zor geçiyor. Ama sanırım daha patlamasına var.
Son 2 gündür dönmelerimiz başladı. Zaten dönüyordu ama çok yavaş yapıyordu bunu. Artık pat diye dönmeye başladı. Oyun halısı ve zeka kartlarının etkili olduğunu düşünüyorum.
Çığlıklar, gülücükler ve kahkahalar daha da çoğaldı.
Gün gün büyümesini görmek çok güzel 💜