Merhaba hanımlar. Kizim 21 aylık asla istahi yok en fazla ne olursa olsun 3 4 kasik baskasinj yemiyor. Istahini acmak için vede takviye olsun diye balık yagi almayi dusunuyorum . Bazi annelerden de duyumuma gore istah acici vitamin damlasi varmış sanirim. Onerebileceginiz balik yagi ve o sekilde damla kullanan varmı?