Evet üç gündür oğlum aşırı uykuya direniyor bu durum beni baya yıprattı uyku saati yaklaşınca eyvah şimdi nasıl uyutacağım diyorum normalde gündüz üç uyku yapar dördüncü gece uykusu olurdu ve 3 saat sonra mutlaka uykusu gelmiş olur ve anında direnmeden uyurdu ama bu üç gündür o çocuk gitti başkası geldi bas bas ağlıyor uyutacağım zaman öyle olunca kıyamıyorum uyutmuyorum ağlamasın diyorum bu sefer hiç bir şey ile oyalanmıyor dururken de ağlıyor göz ovuşturmadan durmuyor acaba gündüz iki uykuya mı geçecek diyorum çünkü dün sabah 10 dan 3 buçuğa kadar hiç uyumadı bir buçuk saat uyudu kalktı akşam 9 da gece uykusuna geçti ama o süreçte nasıl uyuttuğumu ben bilirim otururken gözü kapanıyor ayağıma alıyorum ya da kucağıma alıyorum uyutmak için canından can alır gibi başlıyor ağlamaya en son çocuk şarkısı açtım kendimde söyledim bide kundak yaptım ayağıma yatırdım o şekilde şarkı dinleyerek uyudu kaldı sizin bebekleriniz nasıl bu dönemler geçici olduğunu söyleyin bana bunu duymaya baya ihtiyacım var 😩