Deletedmom_62 Tam yorum yapıyorum klavye donuyo yazmiyo forumdan çıkış yapmak zorunda kaliyorum. Sizde de aynı sorun var mı yoksa benim telefonumdan mi kaynaklı? Ama googleye whatsaba yazarken bir sorun yok sadece uygulamada oluyo
hunilimomy Deletedmom_62 Merhaba canım annemiz uygulamanızın güncel olup olmadığını kontrol eder misiniz rica etsem 🌸
Momyyy1 Deletedmom_62 bende de klavye çıkmıyor uygulamadan cikiyorum tekrar giriyorum oylelikle düzeliyor sorun sadece bende sanmıştım 🙋🙈
Yigitefeninannesi_ Deletedmom_62 bende de bildirim gelmeme sorunu var yeniliyor um sürekli bildirim yok ama açtığım posta girip bakıyorum yorum var anlamadım
PamukPrensesannesii Deletedmom_62 aynen bende de oluyor. Birkaç ay önce gene oluyordu düzelmişti , şimdi tekrar başladı
Melis1706 Deletedmom_62 Evet ya bende de ayni biraz once biyere yazmaya calisirken oldu ama bu sadece bugun degil benim bayadir ara ara yasadigim problem
hunilimomy Deletedmom_62 uygulamanın daha fazla kısmından sorunla ilgili telefon modelinin belirterek mail atar mısınız 🌺