Bende doğum yapalı 4 ay oldu kanamam 2bucuk ay kadar sürdü adet hala olmadım sanırım ara kanama bende de oldu bi kaç gün sürdü geçti adet olamadım bende bi tedirgin oldum ama hamile kalma ihtimalim yok bişey sizde ki sorun da bu şekildmydi bende polikstlik de vardı ona yordum ama doğum sonra kontrle de gitmedim hiç