İmdaaatt diye bağırmama ramak kaldı hanımlar o kadar çok bunaldım ki anlatamam size, bebeğim 3 aylık anne sütüyle besleniyor ne bir emzik ne de bir biberon tutmuyor o kadar denedim o kadar üstünde durdum ki olmadı yani daha da zorlamadım. Havalar mis gibi karnını doyuyorum altını temizliyorum evden çıkıypruz 10 dakika geçmeden kıyametler kopuyor bebek arabasında durmayı hiç sevmiyor kalkmak istiyor ousetine takmadığım oyuncaklar zincirler kalmadı ilgisini çekebilecek her şeyi var ama sevemedi bu da beni çok yıprattı doktor kontrolüne gittiğimizde durumları anlattım kanguru kullanabilir miyim artık diye daha erken olduğunu sling içinde geç olduğunu söyledi bebeğimle evde vakit geçirmeyi seviyorum ama dışarda dolaşmayı bi kahve içmeyi çok özledim.. evimin çevresinde hep kafe restoran dolu evle aralarında 2 dakika hep neredeyse ama durmuyor hiçbir şekilde acayip özeniyorum bebekleriyle dışarıda olan annelere 😔😔