Fahriye1987 Merhaba arkadaşlar 2 aylık bebişim var da soğuk içecek içtim hasta mı oldum acaba sesim kısık. Hiç ses kısılması yaşayan var mı?
Ysgl26 Fahriye1987 8. Ayda olmuştu oğlumun da çok bağırıyorsa çok ağlıyosa sesini keşfwtmeye başladığı dçnemlerde olabiliyo. Ama öksürük falan başka bişy varsa bi doktora gösterin