Kizlar benim de özel bölgemde 4 5 senedir bir şeyler var ama doğumdan sonra da doktora göstermek gelmedi hiç aklıma. 2 3 tane var biri baya büyük diğerleri kucuk. Büyük olan bildiğiniz beyaz, ama sıkıyorum hiç bir şey çıkmıyor içinden. Çok sert değil ama yumuşak da değil. Apse dediğiniz o mu?