Vermiyorum mevsiminde gerektiği kadar yemesine dikkat ediyorum haftada 2 kez.doktorumuzda 3 yaş öncesi kullanımının erken ergenliğe sebep olduğunu söyledi 27 aylık kızım 10 yaşında oğlum var kızıma hiç kullanmadim oglumada bu sene ilk kez kullandım o da sadece 3 ay dedi doktorumuz 3 ay kullanıp 3 ay ara vereceksin sonra hazirana kadar devam Haziran’da birakacaksin yaz ayında gerek yok dedi öyle kullanıyorum oğluma