bohemianmom Kızlar emzirme döneminde kullandığınız multivitaminler neler ben imom latte kullanıyorum da değiştirmek niyetindeyim. Vitabiotics Pregnacare Breast Feeding mi alsam diye düşündüm
Sedoa_ bohemianmom ben lacmix kullanıyorum çok memnunım hem sütümü artırıyor hem de kan değerlerim mis gibi hepsi değerinde
fatmaa37demir bohemianmom günde 1 tane imom , 6 tane de solgar b12 kullanıyorum bu süt attırmaya faydası olanı
bohemianmom Sedoa_ Duymuştum ben Solgar Breast Yeast kullandığım için ekstra bunu almayı düşünmemiştim bir bakayım ama
bohemianmom fatmaa37demir Bende solgarın brewest yeast’i ile beraber kullanıyordum imom şimdi bitti değiştirsem mi diye düşündüm
bohemianmom fatmaa37demir bilemedim memnunumda aslında ama ben 5 aydır kullanıyorum 6 ayda bir değiştirmek iyi gelir diye düşünmüştüm