Sağlık sorunlarım nedeniyle sütüm gelmedi. Oğlumu doğduğundan beri sadece mama ile besledim. Aptamil ile. 2 aylık şuan. Ama çok huzursuz sürekli ağlıyor hiç susmuyor doktor nutricinanın bi mamasını verdi onu da beğenmedi içmedi sizce en az gaz yapan mama hangisidir