4 aylık bebeğim var. Sabahları ekstra bir durum olmadıkça düzenli 6da uyanır. Ve ben 4 aydır sabaha karşı 5te kalp çarpıntısı ile uyanıyorum bebeğimin uyanmasına 1 saat daha oluyor ama uyumak mümkün değil kalbim göğüs kafesimi yırtıp çıkacak gibi ellerimde karıncalanma ve titreme oluyor. Sanki burnum tıkanıyor boğazım şişiyorda nefes de alamıyorum. Sadece sabahları olduğu için çok onemsemedim vücudum uyanma refleksi veriyor dedim. Ama son 10 gündür gündüz de yaşamaya başladım durup dururken de oluyor stres altındaykende. Doktordan randevu aldım 3 gün sonraya verdiler sizce sorun ne olabilir?