Rumeyyssssaa Kızlar resmen kucağımda tutarken oturmak için kendini bırakıyor devamlı bir oturma moduna girmeye çalışıyor şimdiden yavaş yavaş başlasam erken mi 💆🏻♀️
Lylozzd Rumeyyssssaa oturabiliceğinin işareti kendi istemesi zaten, az az oturtabilirsiniz ama doktorunuza danışın biz öyle başlamıştık 4.ayda kısa süreli oturtmaya
Nuray41 Ay benim kide öyle ya ilk kızıma bu aylarda başlamıştım diye hatırlıyorum bilmiyorum başlasam mi koltuk falan almıştım destekli oturma koltugu