Doğduğundan beri çok iştahlı bir bebek değil. 8 aylık oldu her şeyi püskürtüyor ne zamandır. Keyfi olacak canı isteyecek yoğurt sebze yemekleri yiyor sadece. Kahvaltı hiç sevmiyor yumurta her türlü deniyorum olmuyor hevesle hazırlıyorum işin sonunda sinirlerim bozuluyor. 9. Aydan sonra artık düzgün ek gıda alması lazım ama bizimkinde istek yok delireceğim. Kilosu zaten ne zamandır hep aynı kimlerin bebekleri böyle ve favori tarifleriniz var mı kesin yedikleri