ikizannessi Kızlar sabahları tutulmuş gibi uyanıyorum belim inanılmaz ağrıyor hareket edemiyorum bu şekilde yaşayıp düzelen var mı
gozleri_deniz1 ikizannessi Bende aynı sorunu yaşıyorum röntgen mr vs çektirdim hiçbirşey çıkmadı bununla yaşayacağım sanırım gerçi ilk günlere göre daha iyi.🌸
Sedoa_ ikizannessi bolca kahve içirdiker bana omzumda oluyordu aşırı bir ağrı. 1 ay falan sürdü geçti.
DrkAyz ikizannessi Bende nerdeyse her sabah yeniden doğuruyormuş gibi uyanıyorum ve uykularım inanılmaz kalitesizleşti
ikizannessi gozleri_deniz1 bende çektirdim fıtık skolyoz ve boyun düzleşmesi çıktı ama benim ağrılarım öğlene kadar geçiyor bu tür bir ağır olmaz dedi doktor çözüm olarak bişey önermedi istersen fizik tedaviye git dedi
ikizannessi Sedoa_ aslında benim ilk aylar hiç ağrım yoktu 4 ay sonra başladı ama tam iğne yerinden dağılan bir ağri var kimildayamiyorum
ikizannessi DrkAyz nasıl geçecek acaba bebeklerimi egilip almayı hayal edince bile bayilacak gibi oluyorum sizin öğlene kadar azaliyor mu
Sedoa_ ikizannessi bence bi doktora gidin sonradan oluşan bir komplikasyon olabilir yan etki gibi olabilir. Benim bi arkadaşımda 3 ay sonra aşırı baş ağrısı başlamıştı valla bayağı uğraştı da ilaçla geçti
DrkAyz ikizannessi öğlen bişeyim kalmıyor ama geceleri çok zorluyo beni zaten emzirmeye kalktığımızda uykusuz kalıyoruz bide üstüne bel vurunca çok kötü oluyo
ikizannessi Sedoa_ gittim mrda skolyoz fıtık baslangici falan var dedi ama bu tür bı agri yapmaz fizik tedaviye gidebilirsin dedi