civcivmom 4.ay aşısı olucaz gitmeden calpol vereyim mi ateş yapıyormu ? Bir önceki aşıda 3 tane oldu ateşlenmişti bu aşıda 2 tne olucak ateş oluyormu
Usnac1995 civcivmom 2. Ay da ateş olmadı, 4. Ayda oldu. Her çocukta farklı oluyor sanırım. Bence baştan vermeyin ateşi çıkarsa verirsiniz. Ateş düşürücülere alıştırmamak lazım vücudu 🌼
fatmaa37demir civcivmom kızım 9 aylik bugün kızamık aşısı var. Hiçbir aşı da çok şükür ateşi olmadı. Ve olur diye de vermedim. Doktorlar önermiyor ve gerçekten çok olmadığı sürece ateşten de korkmaya gerek yok. Bu vücudun mikroplarla savaştığını gösterir.
Hazalts00 civcivmom ateş düşürücü verirseniz asinin az etkisi oluyormuş bunu en yakınımda gördüm vermeyin siz
Hndealnathn Oğluma yapmadı kızıma yaptı.hicbir aşıdan önce bebeğe müdahale etmeyin bu hem aşının etkisini azaltır hemde çocuğu gereksiz ilaclamis olursunuz