tatlikizim Kızlar doğum yapalı 6.5 ay oldu. Daha dün ilk kez regl oldum ama aşırı kanamam var eskisi gibi değil. Sizinde mi böyle oldu?
Duygu29 tatlikizim bende ilk reglimi 5,5 aylıkken oldum çok kötüydü çok pıhtılı ve kanamalıydı. Maalesef bu ay da oldum yine aynı inşallah düzeliriz😢
Kdm tatlikizim ayy bende dün adet oldum 6.5 ay sonra . Benimde yoğun bi kanamam var bende telaş yaptım ama sanırım normal bi durum
tatlikizim Duygu29 anladım demekki fazla miktarda atıyoruz. Bi anormallik var zannettim bende o kadar sık pd değişince korktum😐