Kızlar merhaba bebeğimin dişi çıkıyor minicik beyaz patladı ama 4 gündür ishal fakat çok değil az hep yoğun bir gazla beraber yapıyor çok az oluyor genelde normal mi internnette iki günden fazla sürerse doktora danışın diyor ama başka bir şeyi yok iki günde ateşi oldu artık oda Yok ama çok az sulu kaka yapıyor rengi yeşil sarı arası normal mu sizce