Onek sizi öyle iyi anlıyorum ki benim kızım da 16 aylık bizde de durumlar aynı ne kadar bireysel farklılıkların olduğunun bilincinde biri olsam da insan kendi evladı olunca düşünmeden edemiyor. Ama doktora götürdüğümüzde 18 aya kadar yürüyen çocuğa biz geç yürüdü demiyoruz dedi o yüzden beklemekten başka çaremiz yok