Nslhnf Merhabalar hepinize bebeğim var 4 aylık sünnet ettirmek istiyorum fakat devlet hastaneleri 1 yaş altı lükse giriyor diyerek yapmadıklarını duydum bebeğini devlet hastanesinde sünnet ettiren yada bilgi sahibi olan var mı
Storymoon Nslhnf ne alaka lüks ya genel anestezi veriliyor devlette ne gereği var gidin yaptığın özelde lokal anestezi ile daha rahat sizide alıyorlar yanına be kadar erken o kadar iyi
_ebru_ Nslhnf 4 ay 1 haftalıkken lokal anestezi ile yaptırdık dikişli. Hayatımdaki tüm şansı burda kullandım herhalde. 1 hafta önce bir arkadaşım yine aynı doktora gitmiş sünnet için doktor demiş niye küçücük çocukları getirip sünnet ettiriyorsunuz 7 yaşında getir sünnet edeyim diyip azarlamış.
Kajuhan Yapmıyorlar lüxdwn değil anestezili yapıyorlar onlar oyuzden 1 yaş altına gereksiz genel anestezi diye yapmıyokar
Sarelianne _ebru_ _ebru_😅😅😅bizde lokal anestezi ile dikişli olduk çokta memnun kaldık devlet belli yaştan önce etmiyor
mobesebesir Nslhnf bende ankara tip ta yaptiracagim hidrosel olduğu için 2 yaşı bekliyoruz ama öncqesinde de yapıyorlar dikişli ve anestezi ile