Rumeysnil Hastanede de sağlık ocağında da alıyorlar zaten. Özel hastanede doğum yaptım gece 2 gibi oğlumu aldılar topuk kanı için neyse 5 gün sonra sağlık ocağına gittik sağlık ocağı bebekten topuk kanı alınmamış dedi başımızdan aşağıya kaynar sular döküldü. Başka şehirde doğum yapmıştım, eşim hastaneyi arayıp ayağı kaldırdı. Sonra doğum anında oğlum ile ilgilenen doktoru bağladılar, doktor sağlık ocağıda alacak canı çok yanmasın diye bakılacak şeylere koldan alınan kan ile baktık dedi. Eşim ve ben o kadar sinirlendik ki şimdiki aklımız olsa kesinlikle şikayetçi olurduk. Sağlık ocağında ki ebe resmen topuk kanı alınmamış iz yok demişti ve doktorun dediğini söylediğimiz de hayatımda ilk defa böyle birşey duydum dedi. Oğlumu muayene eden birde yenidoğan yoğun bakım doktoruydu