Saresma_ Çoğunlukla dışarıda oluyoruz aslında. Freelance çalışıyorum o yüzden sıkıntı yaşamıyorum işimi geceye bırakıyorum. Bütün günüm onun oluyor böylece. Kızım da kendi başına oynamayı seviyor şu sıralar. Mutfağında oynuyor lavabosunda bir şeyler yıkıyor. Orada su doldurup gidip bahçedeki çiçekleri suluyor. Yani karşıma oturtup hadi aktivite yapalım dediğim de oluyor ama en fazla 5 dakika dikkat süresi oluyor. Ondan sonrası biraz yıkıp dökmeyle ilgili oluyor. Şu sıralar daha çok koşayım, düşeyim, peşimde bir şeyler sürükleyip bağırarak bir şeyler anlatayım istiyor. Makyaj malzemelerimle oynayıp bana makyaj yapmayı çok seviyor mesela. Planlanmış materyallerle bir şey öğretmeyi pek sevmiyorum. Öğrenmesi için bir çok oyuncağı ve kitabı var onlarla bir şeyler katmaya çalışıyorum. Günün yarısı onunla beraber dışarıda geçiyor zaten. Renkleri ve sayıları uzun zamandır biliyor. El göz koordinasyonu, küçük ve büyük kas gelişimi gayet iyi ilerliyor. O yüzden fazla üstüne düşünmüyorum. Olabildiğince onunla dışarıda gezip, kahve içip muhabbet etmeye ve bu zamanların keyfini çıkarmaya çalışıyorum.