Serapaylar Kızlar 5 ay önce normal doğum yaptım fakat doğumdan 1 ay sonra falan kuyruk sokumum oturup kalkerken çok ağrıyo sanki üzerine düşmüşüm gibi özellikle oturduğum yerden kalkarken ağrıyo acaba neden oluyo bilen varmı
Drny Serapaylar bnmde 5ay oldu bende de agrı çok oluyo. Kadın doğumcıya sormuştum ortopediye görün dedi o günde dr yoktu kaldı öyle. 😕