Ben önceden su kaynatıp soğutuyorum bir sürahide elimin altında kolayca dursun diye, mama hazırlayacağım zaman 40 dereceye getirip mamayı hazırlıyorum, bebeğeme verirken de biraz daha ılımasını bekleyip oda ısısına ulaşınca mamasını veriyorum. Sütü de yine buzdolabından çıkarıp ılık suda bekletiyorum, kaynar suda bekletmiyorum bence kaynar suda soğuk süt bekleyince çok da iyi olmaz