Denizinanne ₺. Aydan itibaren kendi uyanmadığı süfece emzirmel vey altını değiştirmek için uyandırmauın demişti bizim pediatristimiz. Benim bebeğimin de 4-5 saatlik kesintisiz uykuları oldu. Mama desteğiniz var. K, sadece anne sütü mü ? Benim kızım fazla değilse bile gğnd belli bir mama desteği vardı (3*60 CC) ben bu mamaları en geç akşamüstü veriyordum çünkü grce mama verildiğinde uyku süresi çok daha fazla uzuyor. Ben de her şeye rağmen uyanıp emsin diye (gece emmesi sütün devamlılığı ve artışı için çok iyi bir süre) geceleri vermedim mama, geceleri emdi, uykusu 4 saat sürse de uyandığında yeniden emzirdim.