Kızlar oğlum 11 gün önce doğdu. Suan sarılığımız var hep uyku halinde. Mememi tutmuyor sütüm geliyor. Fakat sıklıkla yemesi gerektiği için bende sütümü sağıp yavaş akışlı biberon ile veriyorum mecburen çünkü yemezse sarılık artacak. Bir müddet böyleyiz. Sarılık olayi bitince sizce mememi tutar mı bu durumu yaşayan var mı? Emzirme danışmanına gittim illa memeyi tutacak diyor. Orda tutuyor evde tutmuyor. O memeyi tutasiya öğün atlanıyor. Ay kafam çok karışık yardım edin