DenizAsaf Süt alerjisi falan da olabilir yedikleriniz bebeğe ekstra gaz olabilir, bende 50 günlük bir anneyim 👀ilk başlar da deliriyordum ama her gün genellikle aynı saatte aglamasından uzun süren ağlamalar dan s orunu bulmaya çalıştık şuan elhamdulillah daha iyi,ne yapıyoruz,süt ürünleri tüketmiyorum,çok ağladığı gün ne tükettim onu düşünüyorum bir daha yememek için,yemeklerime toz rezene koyuyorum,ağlamalar başladığın da gaz ilacı veriyor karın masajı yapıyoruz. İlk başlar da rezene kaynatıp veriyordum şuan vermiyorum.