Yildizzzzzz Bebeğim bir haftalık göğüs ucu yarası olması ama 2 gündür acayip acıyo ağlayarak emziriyorum neden olabilir görünürde yara yok ama çok acıyor, yara olacak da o yüzden mi acaba? tavsiye edeceğiniz göğüs ucu kremi ya da yöntem var mı
Binnur_cam Yildizzzzzz yara olcaktır lansinoh kullanıyorum ben emzirdikten sonra hafif nemli bez yada ıslak mendil yıkayıp siliyorum göğüs ucumu 5 dk açık bırakıyorum sonra krem sürüp 5 dk daha açık geziyorum
nuryillmmz Binnur_cam Yildizzzzzz bende lansinoh krem ve göğüs pedi kullanıyorum hava alabilmeside çok önemli çünkü bu şekilde şükür çok acılı bir durum olmadı daha
Julo Yildizzzzzz lansinoh 🙏🏼 ben gumus kapakta almistim. Uca kremi surup kapagi kapatiyordum tisort gogus pedi gb bisi emmedigi icin krem Ucta kalip nemli kalmasini sgliyyordu. Ebebekteki gumus kapaklardan alabilirsiniz.
Sedoa_ Yildizzzzzz göğüs pedi pamuklu olanlardan kullanın tek kullanımlık olanlar acıtıyor. Nemli kalmasın havalandırın. Bir de varsa göğüs kalkanı ya da gümüş kapak kullanın sürtünmeyi engellemek önemli
Dlkymn Yildizzzzzz aynı ben. Hemen gümüş kapak al ve tükürüğünle ıslatıp kurut. Bebeğini emzirirken sütünle temizle. Ben bu sayede 4 günde iyileştirdim. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. gümüş kapağı halen kullanıyorum. Çıkartma sakın
Babyk02 Yildizzzzzz lansinoh kremin bir faydasını görmedim diyebilirim. Eğer bulabilirseniz ayva çekirdeğini jel kıvamı alana kadar suda bekletiyorsunuz öok az miktarda su tabi akşamdan sabaha gibi bir bekletme süresi sonra göğüs uçlarına sürün missss
Alyaninannesiiii Babyk02 sürekli zeytinyağı sür ondan başka ben geçiren ve iyileştiren görmedim. İkinci doğumumu yaptm birincide çok çektim göğüs ucundan . İkinci doğumumda emzirmeden önce emzirmeden sonra hep aslı zeytinyağı sürdüm çok şükür hicbrsey olmadı keşke birincide de bunu bilseydim ve okadar acı cekmeseydim. Dene
doyadoyaannelik Yildizzzzzz garmastan pomad kullandım. İstanbulda özel bir hastanede doğum yaptığımda doğum çantamda verdiler. Emzirirken silmene gerek yok. Çabuk iyileştiriyor. Burnumu deldirdim, şimdi onun yara olmaması için kullanıyorum 😄
Drn8823 Yildizzzzzz lansinoh bende hiçbir işe yaramadı. Emzirme eğitmeni garmastan pomad önermişti. 1.5 günde iyileştirdi birdaha da hiç sorun yaşamadım. Kesinlikle tavsiye ederim
Miniiiikmucizem Yildizzzzzz Lansinoh çok faydasını görmüştüm ben , birde karbonatlı su demişlerdi onu denememiştim ama
Mertsames Saf zeytinyağı sürün ve göğüsleriniz hava alsın benimkisi 2 günde geçmişti. Ne göğüs kremi ne de gümüş kapaktan bir fayda görmedim. Tavsiye üzerine zeytinyağı denedim ve gerçekten mucize gibi kesti acıyı
Naz_ve_annesi Yildizzzzzz lanolin krem kullanabilirsiniz kokusu çok kötü ama çok etkili bir krem ikinci günde geçirmişti hemen
nuuluuuu24 Yildizzzzzz gümüş kapak kesin çözüm kremler vs hiçbiri bende bir ise yaramamıstı kremlere verdiğim parayla kaç defa gümüş kapak alırdım o kadar da acı cekmezdim hem sonraki hamilelik ve emzirme içinde kullanılabilir ömürlük
_LORY_ Yildizzzzzz lansinoh almistim ama 2 kere kullandim. Bence en iyisi gümüş kalkan. Yumusacik tutuyor gögus ucunu. 1 gun takmadim hemen yara oldu. Bebegim 1 aylik, gumus kalkani 2 hafta kullandim, simdi hicbir sey kullanmiyorum. Yara da yok.
Elifkyaa Yildizzzzzz tek çare gümüş kapak canım. Aynı durumu yaşadım ağlayarak emziriyordum. Ama gümüş kapak ne hikmetse 2 günde rahatlattı normale döndürdü. Sonradan ikinci çocukta falanda kullanılır diye aldım bende.
Angelss12 Yildizzzzzz aynısını bende yaşadım canım göğsün olabildiğince hava alsın göğüs pedi kullanma o daha da kötü yapıyor kendi sütünden sür göğsüne sütün iyileştirir en iyi kremden daha iyi ben lansinoh da kullandım hiç etki etmedi evdeyken sütyen de kullanma havasız kalmasın ve her emzirme öncesi ve sonrası göğsünü hafifçe yıka