Rumeysnil Kızlar 4 gün önce sezeryan oldum. Kanamam o kadar yok ama idrar yaparken hala ağrı var dikiş bölgeme doğru. Başlarda baya can yakıyordu Şuan ağrılı oluyor Bu normal mi
Rainnnn Rumeysnil normal mi sezaryen mi bilmiyorum ama ben sezaryen oldum 10 gün ağlayarak çiş yaptım sondadan dolayı tahriş olmuştu ondan sanırım
Rumeysnil Rainnnn sonda yoktu bende idrar yolu enfeksiyonu mu anlayamıyorum da Şuan zor yapıyorum idrarı
Rainnnn Rumeysnil o zaman bi doktora gidin bence enfeksiyon da olabilir içerde bsşka bi sıkıntı da olabilir baktırmakta fayda var