Tazefasulyecik Kızımın daçları o kadar seyrek ve cansızdı ki. Erkek bebek falan sanıyorlardı. Bizim saçlarımızı küçükken kazıtmışlar, ailelerimiz o kadar baskı yaptı ki. Sanki orman olacakmış gibi. Kazıttıktan sonra biraz daha iyi geldi saçları. Ama öyle vaaoooovv denilecek türden değil, bana çekmiş saçları. Yani çok işe yarıyor da diyemem işe yaramadı da diyemem. Bize küçükken yapıldı diye bizler de aile ısrarlarıyla yaptık zararsız bir şey olduğu için.