Merhaba . Kızım sabahtan beri habire uyuyor mama yerken bile gözleri kapalı . Doktorumuz iş dolayısıyla burda değil arayıp sorduğumda gaz ilaçları yapabilir ama gelince bakıcam zaten dedi . Normal mi bilmiyorum . Normalde çok uyumayan bi Bebek . Ateşi yok gazı çıkıyo mamasını yiyiyo. Neden bu uykulu hâl🥺🥺