Merhaba.Bebeğim 7 aylık.Bu zamana kadar geceleri sakin uyuyup sabah 6 gibi uyanan bebekti.Son 1 haftadır çok zor uykuya geçiyor geceleri.Kaç defa uyanıyor.Çığlık kıyamet.kucağıma alıb avutuyorum susuyor gülüyor oynuyor.Yerine yatırıyorum çığlık kiyamet yine.Kimlerin başına geldi lütfen yardimci olurmusunuz((