Rainnnn 19 ,5 aylık oldu hala kaçıyor kafayı yicem asla yürüme huyu yok hep koşuyor biyerlere yetişecek sanırsınız . Ne zaman geçen ne yapmam lazım
Sorusormomm Rainnnn üç yaşına doğru oğlumda öyleydi elini bile tutmazdm bir şekilde kaçardı kolundan sanki kaçırıyor gibi sıkı sıkı tutardım bir gören olsa çocuk kaçırıyor zannedecek diye utanirdim 😂
Astral Rainnnn 15 aylık oğlum aynısı ya hiç yürümeyi bilmiyor evin koridorunu yürüdüğünü hiç görmedim koşarak her yere gidiyor birde doğaya salınca tutabilene aşk olsun 🙄🙄😄 bende merak ediyorum ne zaman geçer bu durum artık bi sakinlesin elimi tutsun düzgün yürüyelim istiyorum.
Simaykck Rainnnn Valla benim kızım 19u bırak 27 aylık oldu hala aynı bizi hiç dinlemiyor eşimle beni nereye gitsek rezil ediyor gerçekten kendimizi çocuk kaçırıyor gibi hissediyoruz artık eşimde kızıyor sizi bir daha bir yere götürmeyeceğim diye utanıyorum üzülüyorum bende ne zaman nasıl düzelir merak ediyorum
Rainnnn Sorusormomm ya huy meselesi demekki bazı çocukları görüyorum pıtır pıtır yürüyor bizimkilerde var demekki😥
Rainnnn Astral vallahi öle çocuklu aileleri görünce ağlayasım geliyor ama yok yani düzelmeyecek gibi hergün çıkarıyorum belki hevesi gider diye yok yahuu yok
Rainnnn Simaykck ya bence huy meselesi ama bi çözümü olmalı yaa. Dün avm ye gittik inanki bi elinden babası diğerinden ben tutup sürüyerek götürdük elimizi tutmuyor insanlar bizi kötü anne baba sanıyor valla büyük konuşanın bile başına gelmesin bu durum berbat bi süreç🫤
Simaykck Rainnnn Evet aynısını bizde yaşadık otoparka zor indik yerlere yatıyor oyuncaklarla dolu bir yere soktuk hatta bütün çocuklar güle oynaya oynuyor bizimki orda bile durmadı ağladı eve nasıl geldiğimizi bilemedik valla şuanda hiç bir çözümü yok gibi ne yapsak durmuyor çünkü🤷♀️
Defne2021 Rainnnn kızım 3 yaşında oda aynı elini tutmak istemiyo sürekli koşuyo. Biyere giderken mecbur sıkı sıkı tutuyorum elini. Bazen görüyorum annesinin babasının elinde tutup usşu uslu yürüyenleri. Bizimki maalesef hep aynıydı umarım biran önce geçer. Bi yere gittiğimde dağılmış bi şekilde geliyorum eve😓