Asilmom_ Kızlar bazen bebeğim uykuya dalarken arada gözünü açıp kapatıyor yukarıya deviriyor gözlerini normal ki 2 buçuk Aylık
Yeniannis_ Asilmom_ benimkide öyle bazen gözü açık dalıyo gibi diyorum tövbe estagfirullah 😂 kötü bişi değildir herhalde ya.
Sevde_Efe41 Asilmom_ benim oğlumda öle yapıyo 2 aylık normaldir diye düşünüyorum uykuya dalarken çoğu zaman öle yapıyor
Rainnnn Asilmom_ evet oğlum da yapardı sanki bayılır gibi gözleri yukarı giderdi ama . Normalmiş insanlardada öyle oluyormuş sadece gözümüzü yarı açık uyumadığımız için kimse farketmiyor normal yani