Adenmoms68 normal bizimde aynıydı 5 de başlar 9.30 a kadar aman aman bir ağlardı sakinleştir et herkes dedi uyku düzeni bozulur hayır bozulmadı tek tük aralarda gündüz uykularını pturtturamadığımda kaçırdığımız oldu oda sayılıdır geçen gece de çok geç uyudu. %98 uykusu uykusuna denktir bazen babası ilgilendiği için uyku vakitlerinde sorun oluyor. Ya da benim o an işim varsa çünkü loş ortam perde kapalı şekilde uyutuyorum dün annemlerde kaldık 5 dakika geçirdi uyku vaktini mesela karanlık oda olması gerekiyor.