Kızlar kurumsal Bi yerde çalışıyorum 20 ay doğum izni kullandım ucretsiz iznimin bitmesine 3 ay var 5 haftalık hamileyim yani tekrar işe basladigimda 3,5 aylik hamile olmuş olucam ama utanıyorum tekrar hamileyim demeye Bi kaç ay çalışıp tekrar doğum iznine çıkıcam çünkü aslında haklarımı isteyip ayrılmak istemiştim onuda kabul etmemislerdi sizce süreç nasıl ilerler